Buchete cu flori de vară

Sunt  o iubitoare de flori, de natură și tot ce ține de frumos.Florile sunt cele mai frumoase și cele mai accesibile moduri de a aduce puțină  veselie și culoare în viețile noastre. Oferă-le în dar deoarece cu siguranță vor bucura persoana ce le va primi. Sau, de ce nu, fă-ți chiar tu un cadou vesel!
Florile în ghiveci pe mine una nu mă încântă foarte tare,însă dacă aș primi unul sau mai multe buchete speciale cu flori de vară clar nu le-aș refuza :)
Sunt anumite persoane care sunt de părere că odată ruptă floarea aceasta nu mai trăiește mult,însă cum să refuzi cadouri cu buchete speciale cu flori de vară.Totuși și o plantă de ghiveci este un cadou perfect pentru o ocazie specială sau o simplă vizită însă după părerea mea nu se compară cu un buchet.

Spune tu că ai refuza tu așa buchete și aranjamente.



 


Toate aceste buchete le-am găsit pe Floria, o florărie care la cei 6 ani de existență se laudă cu  o cifră mare de afaceri.
”Am făcut peste 100 000 de buchete și aranjamente, pentru mai mult de 50.000 de clienți, am participat la peste 300 de evenimente și, ca dovadă, am primit 4 premii GPeC, pentru ”Cea mai bună florărie online din România” și titlul de Furnizor Oficial al Casei Regale.„

Sună interesant nu...Floria livrează oriunde în țară, în maxim2 ore buchete de flori. 
Am tot auzit de astfel de practici dar îmi era puțin greu să cred că cineva ar comanda un buchet de flori de la distanță. Ei bine de când am citit mai multe despre Floria mi-am schimbat părerea și chiar m-am gândit cum ai putea face o surpriză unei persoane care este la sute de km distanță de tine.
Îți trebuie doar o adresă și surpriza  e gata :) Poți alege flori vară, flori de primăvară sau orice anotimp îți dorești,aici totul este despre ceea ce vrei.
Transportul este gratuit doar în localitățile cu livrare locală. În alte localități, prețul transportului pentru livrarea florilor este de 1.3 lei/km - se calculează distanța dus-întors - față de cea mai apropiată localitate în care este livrare locală. Localitățile cu livrare locală sunt 130 la număr și acestea acoperă toată România.


Uitându-mă la aceste superbe buchete de flori superbe mă gândeam și la buchetul de mireasă al nepoatei mele.În vară are nunta și chiar nu știa ce buchet să aleagă.Pe site sunt o mulțime de modele iar unul ce are în componența sa flori vară i-ar fi perfect.

Ziua nunții reprezintă una dintre cele mai frumoase momente ale vieții. Prin urmare buchetul miresei trebuie să se ridice la înălțimea momentului.O zi senină este un motiv perfect să aibă un buchet de flori de vară spectaculos. Hortensia alba, 10 iris mov, orhideea vanda și 3 lisiantus mov se combină într-un aranjament care emană optimism și bună dispoziție.
Mda știu visez frumos, dar eu am avut nunta, am avut buchetul mult visat și cred că mai bine o las pe ea să își aleagă nuanțele și florile preferate,eu trebuie doar să îi dau pontul :)